Marchewkowe kulki pełne mocy!

Znów powracam do Was po dłuższej przerwie, ale życie licealistki nie jest łatwe 📚  Dodatkowo nadszedł czas gdzie od kilku tygodni nie miałam ani chwili dla siebie, nawet weekendy spędzam odhaczając kolejne punkty z planu dnia:
 ✔zajęcia dodatkowe
✔sprzątanie 
✔lekcje
✔nauka do testów
✔notatki do testów
✔projekty
✔prezentacje
✔referaty
i tak w kółko...Zwłaszcza ten tydzień był bardzo ciężki, zrozumiałam, że człowiek nie jest z żelaza (tak na prawdę każdy z nas ma w organizmie od 4 do 5 gram żelaza - wybaczcie typowy biol-chem ze mnie😜) 
Śpiąc po średnio 
5-6h dziennie, oczywiście ciągłą nauką, treningami oraz innymi obowiązkami mój organizm powiedział stanowcze STOP.
 Z tego powodu takie pyszne doładowanie mocy bardzo się przydaje 😋 Przepis już niżej ↓


Składniki:

1/2 szklanki startej marchewki
1 szklanka daktyli
4 łyżki masła midgałowego
1 szklanka płatków owsianych
1/2 szklanki mąki orzechowej
1/3 szklanki wiórek kokosowych
1 łyżeczka cynamonu i kakao
szczypta soli

Wykonanie:

1. Daktyle zalewamy ciepłą wodą i odstawiamy na około
10 minut.

2. Po tym czasie odcedzamy daktyle i blendujemy je
z masłem orzechowym na gładką masę.

3. Łączymy wszystkie składniki i delikatnie zwilżonymi rękami formujemy kulki.

4. Wstawiamy do lodówki na około 30 minut i gotowe!


Banalnie proste w wykonaniu dodadzą szybki (i jakże potrzebny) zastrzyk energii. Dlatego polecam je osobom równie jak ja! 😝🙈















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dyniowo-kokosowe batoniki w czekoladzie! 🍫🍫🍫

Niebiańskie dyniowe ciacha nadziewane....brownie! 🍪