Małe powitanie...♥

A więc cześć wszystkim! Jeśli to czytasz, kliknąłeś na mojego pierwszego bloga za co bardzo ci dziękuję (ogromnie dużo to dla mnie znaczy :D). Nie wiem jakie są Twoje zamiary, może jesteś weganinem lub wegetarianinem, lubisz sport i aktywność fizyczną, fascynuje cię gotowanie (i jedzenie), a może trafiłeś tu po prostu przez przypadek. Dlatego może krótko opowiem w jakim celu założyłam tego bloga ♥

Jetem 16-letnią dziewczyną, która zakochała się w zdrowym stylu życia! Tak wiem, wiem, blogów takich jak ten są tysiące i jeszcze więcej. Jednak chcę podzielić się moją pasją z innymi, a kto wie może uda mi się kogoś zaskoczyć?
 Moim ukochanym miejscem jest kuchnia
(a także sala baletowa, ale to tym później) oraz półki sklepowe z których mogę wybrać ulubione składniki, a następnie tworzyć z nich coś wyjątkowego. Każdego dnia odkrywam coś innego, do głowy wpadają mi nowe pomysły, które zapisuję, a później staram się dopracować je w kuchni :) Posiadam również Instagrama, na który serdecznie zapraszam vegenika 🌿 Znajdziecie tu wiele moich wyczynów kulinarnych i sporą dawkę pozytywnej energii! 

Oprócz czasu spędzonego w kuchni pochłania mnie moja druga największa pasja - taniec. Jednak całkiem niedawno zrozumiałam ile ona dla mnie znaczy (a tańczę już 9 lat). W tym momencie nie wyobrażam sobie życia bez tańca, treningów i popychania się na coraz wyższy poziom. To cudowne uczucie, kiedy znajdzie się coś co sprawia przyjemność i jest
w zasięgu naszych rąk. Jeśli TY tego doświadczyłeś oznacza to, że jesteś wielkim szczęściarzem
😄







 Mimo niewielu lat miałam na swojej drodze wiele potknięć, ale zaakceptowałam je i dzięki temu jesteś tu gdzie teraz. Zdobyłam też pewne doświadczenie i nauczyłam się, że najważniejsze to słuchać się samej siebie i swojego organizmu :) Stąd również nazwa Balance with Food. Największym sukcesem i szczęściem jest odnalezienie siebie, co nie jest tak łatwe jakby się mogło wydawać. Ja jeszcze nie znalazłam w pełni swojej drogi, ale czuję że każdego dnia jestem coraz bliżej.
Jeszcze raz witam cię na moim blogu i mam nadzieję, że jeszcze tu wrócisz 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Marchewkowe kulki pełne mocy!

Dyniowo-kokosowe batoniki w czekoladzie! 🍫🍫🍫

Niebiańskie dyniowe ciacha nadziewane....brownie! 🍪